IT support (cloud) munkatársat keresünk
Ha a csúcsra törnél az IT világában, akkor segítsd csúcsra törni az Aruba Cloud ügyfeleit, támogasd őket mint profi IT support kolléga!
Igazi XXI. századi cégként, nemzetközi háttérrel vagyunk jelen a magyar piacon, Európa nagy részén mára megkerülhetetlenek lettünk a felhőszolgáltatások világában.
Most jön a lényeg:
Téged keresünk, ha IT munkatapasztalatokkal rendelkezel, és ráadásul nem ijedsz meg az ügyfélkommunikációtól.
Mi lesz a feladatod az Aruba Cloudnál?
- felhő-, webtárterület szolgáltatásaink kapcsán jelentkező ügyfelek támogatása, informálása, kiszolgálása
- webhosting kezelő rendszerek beállítása és ezzel kapcsolatos támogatás
- beérkező kérések, kérdések feldolgozása, azok megválaszolása, megoldások gyors, hatékony, technikailag kifogástalan biztosítása email, chat, telefon útján
- a folyamatban lévő ügyekben rendszeres kommunikáció, tájékoztatás az ügyfelek felé
- magas szintű ügyfél elégedettség elérése, kommunikációs készségeid és szakmai tapasztalatod révén

Amit Neked kínál az Aruba Cloud:
- multikulturális környezet mellett családias légkör, stabil céges háttér
- gyorsan fejlődő piac, friss, ropogós, XXI. századi szolgáltatás
- folyamatos tanulási, fejlődési lehetőség
- részvételi lehetőség technikai, szolgáltatás fejlesztési projektekben
- legmodernebb IT eszközök a munkavégzéshez
- ideális munkakörnyezet, iroda Budapesten
- lecsúsztatható, vagy fizetett túlóra - mert fontos számunkra a munka és magánélet egyensúlya is
Az alábbi tudást várjuk Tőled a pozíció betöltéséhez:
- minimum középfokú végzettség, informatikai tapasztalatok
- társalgási szintű angol nyelvismeret, írásban történő angol nyelvű kommunikáció
- kifogástalan magyar helyesírás
- a következő rendszerek legalább alap szintű ismerete:
- Linux / Unix és Microsoft Windows Server operációs rendszerek
- TCP / IP hálózatok
- webes szolgáltatások (például IIS, Apache, Tomcat, DNS)
- DB (Mysql és Microsoft SQL Server)
- vezérlőpanelek (CPanel, Plesk) haladó vagy akár fejlesztői szintű ismerete

A következő kompetenciák fontosak és szükségesek:
- kiváló interperszonális készségek - mind az ügyfelekkel, mind a kollégákkal való kapcsolattartásban, kommunikációban
- csoportmunka iránti elkötelezettség
- problémamegoldó hozzáállás - megoldásra fókuszálás
- folyamatos fejlődési, tanulási igény és készség - szakmai terület változásainak -akár autodidakta módon- történő követése, nyitottság a cégen belüli fejlődésre, feladatkör bővítésre
- hatékony, ügyfél elégedettséget eredményező ügyintézés e-mailben, telefonon és chat-en - technikai hátterét tekintve egyértelmű, szakmailag magas színvonalú, választékos és megbízható kommunikáció
- multitasking műveletek végzésének képessége dinamikus környezetben
A következő készségeket előnynek tekintjük a kiválasztásnál:
- Cloud rendszer, szolgáltatás alapismeret, ügyfélszolgálati tapasztalat, valamint hálózati ismeretek
- SPAM / Junk Mail - ezek szűrése, kivédése, a kapcsolódó problémák kezelése
- ASP, .NET, PHP nyelvek alapvető ismerete
- a főbb Hypervisors (VMware vSphere és Microsoft Hyper-V) alapvető ismerete
- felsőfokú informatikai végzettség
Mindent kipipáltál az előbbi felsorolásból? Akkor nincs más hátra, kérlek, töltsd ki a jelentkezési űrlapot!
Bartha Anikó
HR csapatépítész bartha@ertekesits.hu
Kérlek, töltsd ki ezt az űrlapot és csatold az önéletrajzodat!